Nu ezita sa apelezi la serviciile noastre pentru lucrarea ta de grad!

Iti oferim expertiza si experienta noastra pentru realizarea lucrarii tale de grad! Stim ca este un moment important din evolutia carierei tale didactice, dar, in egala masura, si un element de stres, de care poti scapa foarte usor, apeland la serviciile noastre. Suntem in masura sa-ti oferim o lucrare de grad care sa te ajute sa treci cat mai usor peste emotiile inevitabile si peste acest moment al examenului de grad I.

Fiecare cadru didactic care aspira sa treaca examenul pentru gradul I, trebuie sa realizeze o lucrare de grad, in care sa expuna o chestiune legata de aplicabilitatea metodologiei pedagogice in domeniul sau de activitate. Ca in cazul oricarei lucrari stiintifice, este nevoie de respectarea unor cerinte de forma si continut, fara de care reusita nu este posibila.

De-a lungul anilor de activitate, am acumulat o experienta vasta in domeniu, atat in ceea ce priveste partea de teorie pedagogica, dar mai ales in ceea ce priveste diversele probleme cu care se confrunta fiecare dintre cadidatii la aceasta examinare.

In acest context, suntem in masura sa afirmam ca expertiza pe care o detinem poate fi extrem de utila in alcatuirea unei lucrari de grad care sa puna in valoare competenta si cunostintele cadrului didactic in cauza.

Lucrare de grad - partea teoretica

Trebuie sa fie o parte de continut destul de scurta, concisa, care sa cuprinda referiri la bibliografia de specialitate, la lucrari stiintifice nou aparute referitoare la chestiunea tratata de proiect, la noi directii de actiune in pedagogia obiectului predat. Este important sa fie specificate noutatile, fiind exact ce se asteapta de la un cadru didactic cu o experienta de mai multi ani in domeniu: sa cunoasca si sa aplice noi tehnici de predare - invatare, de evaluare si notare.

Lucrarea de grad - partea de metodologie

Este o sectiune ce contine o informatie mai detaliata, mult mai concisa, pe de alta parte, referitoare la metode si tehnici de predare-invatare, la modalitati de evaluare, cu accent special pe cele moderne, agreate de elevii din ziua de astazi. Multe dintre aspectele ce pot fi expuse in aceasta chestiune pot proveni exact din activitatea de zi cu zi a cadrului didactic, care poate astfel sa expuna atat plusurile, cat si minusurile actvitatii pe care o desfasoara la clasa.